sâmbătă, 3 octombrie 2015

Evolio iSmart Pro

A trecut ceva vreme de când am achiziționat camera sport Evolio iSmart Pro, așa că acum pot veni cu câteva păreri despre cameră.

Mai întâi, cu ce se laudă:
  • filmare 1080p la 30 fps
  • pozează la 12MP
  • filmare wide 170°
  • rezistă la apă (cu carcasa inclusă în pachet)
  • baterie 900 mAh (1,5 ore de filmare)
  • port HDMI, card microSD
  • Wi-Fi
Să o şi vedem:


 

 

Vine la pachet cu o sumedenie de accesorii de prindere, benzi adezive, încărcător la priză şi cablu microUSB:


  

Să deschidem cutia:


Utilizare:
  • Modul video (Video):
Filmarea 1080p este surprinzător de bună. Nu mă aşteptam. În schimb, nu recomand filmarea 720p, calitatea e aceeaşi, dar imaginea e decupată (crop) la rezoluţia 720p (1280x720). Are şi filmare înn loop, adică incepe să şteargă filmele vechi când se umple cardul.

O filmare cu camera montată în maşină:

  • Modul foto (Photo)
De neutilizat. Este inexplicabil cum pot fi pozele atât de proaste faţă de cum filmează. Am impresia că senzorul nu este de 12MP şi se face zoom digital... Nu recomand.

  

  
  • Modul succesiune rapidă (Burst Photo)
Realizează 3 poze în 1,5 secunde (conform manual). Aceeaşi calitate proastă a imaginii.

  • Modul interval de timp (Time Lapse)
Aceeaşi treabă proastă. Mai bine filmaţi şi pune-ţi filmul pe repede înainte.

  • Wi-Fi
Deşi se laudă că are Wi-Fi, eu nu am reuşit să mă conectez la cameră... Aplicaţia recomandată: iSmart DV.

Pentru doritori, manualul de utilizare scanat (clic pe poză pentru mărire):

 

Am dat 240 lei pe site-ul Evolio. În momentul scrierii articolului preţul era de 400 lei.